2014. szeptember 1., hétfő

Dij

Köszönöm a díjat  -nak!
Szabályok:
- Írd ki kitől van!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!

A 11 dolog rólam:
1. Színváltós hajam van (elől szőke alul vörös egyébként meg barna)
2. A zene a mindenem. Imádok zenét hallgatni. Ha egy nap nem hallgatok zenét akkor este már hiányérzetem van.
3. Nép táncolok (elvileg elég ügyesen gyakorlatilag nem tudom)
4. Szeretnék megtanulni gitározni és dobolni.
5. Elvileg jó a hangom.
6. Nagyon szeretek énekelni.
7. Voltam énekversenyen.
8. 8.-os vagyok (ha már ez a 8. pont XD)
9. A kedvenc tantárgyam a Kémia de a matekot is nagyon szeretem.
10. Nagyon utálok olvasni.
11.  Nagyon szeretek képeket szerkeszteni és azt mondják hogy amiket csinálok azok szépek.


Sári kérdései:
1. Mióta blogolsz?
2. Van mottód? Ha igen mi?
3. Milyen zenéket szeretsz hallgatni?
4.Mi a kedvenc könyved?
5. Mozi vagy színház?
6. Mennyire követed a divatot?
7. Mi volt a kedvenc kis kori meséd?
8. Miért kezdtél el blogolni?
9. Honnan merítesz ihletet?
10. Mit néztél meg legutóbb moziban?
11. Mi a kedvenc tantárgyad?

A válaszok rá:
1. Júniusban kezdtem a blogolást.
2. Nem hiszem hogy lenne. Legalábbis én nem tudok róla. :D
3. Természetesen One Direction-t és mellette még Little Mix-et.
4. Maros Edit: Hüvösvölgyi Suli (nem nem SzJG utánzat mint ahogy azt sokan állítják, ha jól tudom előbb is készült az SzJG-nél)
5. Mozi.
6. Nem nagyon de azért próbálkozom.
7. Kis vakond
8. Mert már az ihlettől nem tudtam aludni.
9. Csak úgy jön. De ha valami folytán még sem lenne akkor 1D-t hallgatok.
10. Na ez egy nagyon jó kérdés! Nem tudom. Asszem a Rió 2.-t
11. A KÉMIA :$$$$$

Kérdéseim:
1. Melyik a kedvenc pólód? (mi van rajta, milyen színű ha tudsz küldj róla képet)
2. Mi a kedvenc együttesed?
3. Mi a kedvenc zeneszámod?
4. Mi a hobbid?
5. Mi a kedvenc filmed/rajzfilmed?
6. EGY NAGYON FONTOS KÉRDÉS: Szereted a(z) One Directiont?
7. Messze laksz a sulitól?
8. Mi a kedvenc tantárgyad?
9. Van visszatérő hülyeséged?
10. Van kedvenc képed magadról?
11. Hogy jött a blogodnak az ötlete?


Akiknek küldeném ezt a díjat:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése