2014. augusztus 19., kedd

Chapter 5.

+18-AS RÉSZ JÖN!!!!!
MINDENKI CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASSA EL!
Jó olvasást kívánok: Lua





Másnap reggel korán ébredtem. Niall még javában aludt ezért kimentem a nappalima hogy ne keltsem föl. Leültem a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t. Egy darabig néztem aztán már csak üveges tekintettel bámultam a képernyőt és a gondolataimba merültem. Egyszer csak Niall ír akcentusa zökkentett ki az elmélkedésemből.
-Mióta vagy fönn?
-Attól függ hány óra-feleltem mosolyogva
-Fél 10
-Akkor 3 és fél órája.
-Jó korán keltél pedig éjjel is fönn voltunk ha emlékszel rá. Most már jobban vagy?
-Igen sokkal
Közben oda ült mellém és megfogta a combom.
- Akarod hogy egy kicsit eltereljem a gondolataidat?-kérdezte azzal a huncut mosolyával amit már rég óta nem láttam.
-Hát ha nagyon akarod...
-Igen nagyon-mosolygott
Megfogta a kezem és bevezetett a hálószobába. Ott egyből megfogott, lelökött az ágyra és elkezdett csókolgatni. Aztán átváltott a nyakamra és ott minden pontot amit ért megcsókolt majd elkezdte szívogatni. közben a kezével kigombolta a blúzomat és levette rólam. Majd azzal a lendülettel kikapcsolta a melltartómat is. Közben nekem kezdett a légzésem egyenletlenné válni. Niall elkezdte a jobb kezével masszírozni a mellemet. és a szájával elkezdette lefelé haladni míg el nem érte a mellem. Ezt csinálta egy darabig majd abba hagyta. kicsit arrébb ment, levette a pólóját majd a nadrágját is. (alsógatyában állt) Amíg ő ezt csinálta én is levetten a nadrágom majd ránéztem az ír srácra, végigmértem majd megláttam az igen csak növekvő dudort a gatyáján minek hatására kicsit elvörösödtem. Ezt Niall észrevette és hogy zavaromat enyhítse közelebb jött és szorosan átölelt. Közben a keze lejjebb kalandozott és elkezdte bugyin keresztül simogatni a csiklómat. Mire egy nyögés szakadt ki belőlem. Niall arcára kikerült az a bizonyos mosoly, félretolta a bugyimat és anélkül kezdte el csinálni majd ezt abbahagyta és levette rólam a fehérneműt és a saját alsógatyáját is levette. Én fölálltam az ágyról ő pedig átölelt szorosan. Éreztem elégé keményedő merevedését és eltoltam magamtól egy kicsit.
-Mi a baj?-nézett rám aggódva
-Te is tudod hogy nekem ez az első-mondtam félénken
-Nyugi nem lesz semmi...csak egy kicsit fájni fog-mondta kedvesen és leült az ágyra de a kezemet egy percre sem engedte el.-Ülj ide a térdemre-mondta kedvesen és én megtettem. Szétterpesztett lábbal odaültem a térdére de Niall nem engedte hogy olyan távol maradjak. Gyorsan közel húzott magához, megölelt így az alsó feleink összeértek. Niall érezte hogy megfeszül a testem ezért gyengéden a fülembe súgta hogy nem kell izgulni megígéri hogy nem fog fájni any***. A mondat végén még mondott valamit de azt már nem hallottam rendesen mert olyan halkan mondta.
-Mehet?-kérdezte és mélyen a szemembe nézett.
Bólintottam, becsuktam a szemem majd éreztem hogy Niall a derekamnál fogva följebb emel és már éreztem is a keménységét a bejáratomnál és mire föleszméltem volna tövig belém hatolt. Recsegve-ropogva szakadt át a szűz hártyám. Egy óriási nyögés/ordítás szakadt fel belőlünk egyszerre. (de szerintem belőlem nagyobb) Ráborultam Niall mellkasára és éreztem ahogy a könnyek utat törnek a szememben.
-Nyugi mindjárt elmúlik-suttogta Niall a fülembe mire én csak egy aprót bólintottam és reméltem hogy igaza lesz. Kb. fél-egy percig így maradtunk majd szép lassan elkezdett bennem ki és be mozogni minek hatására mindkettőnkből nyögések szakadtak föl.  Gyorsított a tempón. Nyögéseinktől zengett a szoba. Közben elkezdte masszírozni a mellem és még gyorsabb tempóra kapcsolt. Nem is kellett sok óriási nyögéssel elélveztem majd néhány másodperc múlva Niall is belém élvezett. Szép lassan kicsusszant belőlem és lefeküdtünk mind ketten egymás mellé az ágyra. Amikor a légzésünk körülbelül visszaállt arra a szintre hogy tudtunk beszélni Niall megszólalt.
-Na...milyen...volt?
-Nagyon jó!-mondtam és közben mosolyogtam.
Egy pár percig csak feküdtünk és néztük egymást majd Niall fölállt és fölöltözött. Én is követtem a példáját.
-Hány óra?-kérdeztem
-Fél 12
-Hú akkor ebből már nem lesz ebédfőzés-mondtam
-Akkor benne vagy egy közös éttermezésben?
-Persze. Veled bármikor.-mondtam mosolyogva
-Akkor induljunk mondta és odament a fogashoz hogy levegye a kabátom és rám adja. Kimentünk a kocsihoz és beültünk. Menet közben hallottam hogy a telefonom jelez hogy sms-em érkezett. Gyorsan elővettem és megnéztem. Louistól jött. Ahogy végigolvastam olyan szinten lefehéredtem hogy azt nem lehet leírni.
-Baj van?-kérdezte Niall aggódva
-Azonnal menjünk Louis házához
-Miért mi történt-kérdezte aggódva de már útvonalat is váltott
-Betörtek hozzá, csak ennyi állt az sms-ben.


***


Amikor odaértünk borzasztó látvány fogadott. A bejárati ajtó betörve, a ház előtt rendőr, tűzoltó és mentőautó. Gyorsan leparkoltunk és beszaladtunk a házba. Amikor beértünk Louis a kanapén feküdt. A pólója tiszta vér, és az arca is. A mentősök körülállják és éppen egy hordágyra rakják föl. A látványtól annyira lesokkoltam, hogy éreztem a gyomrom fölfordul és a lábam sem fog sokáig tartani még de nem tudtam megmozdulni.
-Lucy! Hahó! Jól vagy?
Éppen akartam mondani hogy igen de már nem tudtam kimondani mert elsötétült a világ előttem ás a földre zuhantam.

3 megjegyzés:

  1. Úristen!!! KI ne nyírd nekem Louist!! :O Hozd a kövit pls!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy ki nyírom e az majd a jövő és az is hogy hozom a kövi részt. Majd abban minden kiderül! Nyugi most elv hamarabb fogom hozni mert van IHLET.
      (az nem is érdekel mi lesz a csajjal?)

      Törlés
  2. RECSEGVE-ROPOGVA!!!

    VálaszTörlés