2014. június 18., szerda

Prológus

A nevem Lucy Gray. Egy átlagos 21 éves voltam mindaddig amíg szembe nem jött velem az utcán a szerelem. Ez a dolog Niall Horan formájában talált rám. De van egy srác akivel már kis korunk óta ismerjük egymást a neve Louis Tomlinson. szerintem ő mindig is érzett irántam valamit de nem merte megmondani.... Nekem is voltak iránta érzéseim egy időben de arra vártam hogy ő lépjen így nem lett semmi. Mostmár viszont nem érzek semmit csak barátságot. Viszont Niall iránt annál inkább. És ő ezt viszonozza. Már lassan 2 éve hogy együtt vagyunk.

A szüleim elváltak. Egy ideig apámnál élted de aztán össze költöztünk Niallal. Most vele élek. Van 2 ikertesóm. Mind 2 fiú. az egyiket Guynek a másikat pedig Davynek hívják. Ők ketten olyanok mint 2 tojás én viszont valahogy sehogy sem hasonlítok rájuk. Amíg kicsik voltak addig csak én tudtam meg külömböztetni  őket, még anyának sem sikerült mindig. Van 2 imádni való barátnőm Alyce és Dolly.  Mindketten nagyon aranyosak de sajnos mostanában egyre kevesebbet találkozunk mert elég messze van tőlük a ház amiben lakunk, de megpróbálunk minél többet összejönni dumálni vásárolni és még sok olyan dolgot csinálni amit a csajok szoktak amikor összejönnek. Ilyenkor Niallt általában kiüldözzük a házból és átmegy Louishoz (mert barátok ha még nem mondtam volna) aztán valószínűleg  meccset néznek.


Remélem teccik és fogjátok olvasni. Kommenteket szívesen olvasok és őszinte véleményt kérek róla. Sokat segít mert ez az első blogom.              Aláírás: Luca

4 megjegyzés:

  1. Luca először is. IMÁDOM! <3 Nem is tudtam hogy ilyen szép sókincsed van és hogy így tudsz írni. Én mindenképp olvasni fogom a blogod és siess a kövi résszel mert ha nem akkor megbánod ! ;)
    Puszii: Timii xx

    VálaszTörlés
  2. Köszi és nem tudom hogy hogyan bővítettem a...hogy is mondtad sókincsem? :D sőt azt sem tudtam hogy így tudok írni.
    Üdv: Luca
    ui: te is nagyon sürgősen írjad a blogod mert te is nagyon meg fogod bánni (a kezem ropogtatom)

    VálaszTörlés
  3. Elirás volt:D rendben irom!♡

    VálaszTörlés
  4. most már át írtam prológusra

    VálaszTörlés